Reklamos pasauliui vis dar aptarinėjant praūžusio „SuperBowl“ įspūdžius, skaičiuojami ir reklamų rezultatai. Svetainių kūrimo priemonės „Wix“ reklama, sukurta lyg trumpas veiksmo filmas, dar prieš žaidynes susirinko daugiausiai peržiūrų.

Portalo „Adage“ duomenimis, reklama, pavadinta „Disruptive World“, dar prieš „Superbowl“ finalą jau buvo surinkusi 22.6 mln. peržiūrų, kurias sudarė tiek žiūrovai, reklamą atradę per organišką paiešką, tiek tie, kuriems ji buvo parodyta apmokėjus reklamos eterį įvairiuose kanaluose.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją