Dirbtinai saldu, nuvalkiota, primityvu. Tokios pirmos mintys šauna peržiūrėjus skalbinių minkštiklio „Snuggle“ sukurtą puslapį, kuriame galima sukurti personalizuotą sveikinimą savo Valentinui. Tačiau galima nuspėti, kad pasinaudosiančiu tokiu pasiūlymu tikrai atsiras.

Užsiregistravus „Snuggle“ sukurtame puslapyje galima pasirinkti, kurią iš dviejų legendinių meilės dainų jūsų išrinktajam ar išrinktajai sudainuos pliušinis meškiukas, prabylantis gana juokingu balsu.

Be to, dar pridėsite keturias savo antrosios nuotraukas, įrašysite vardą – ir jau turėsite sveikinimą, kuriame bus ir muzikos, ir mielų vaizdų, kaip krintama į itin minkštus (galima nuspėti, kokiu minkštikliu skalbtus) patalus.

Žinoma, į tokius sveikinimus nereikia žiūrėti pernelyg rimtai. Net patys prekės ženklo atstovai ir reklamos kūrėjai savo taip tarsi besijuokiantys iš per didelio šv. Valentino dienos komercializavimo. Galbūt kažkas tikrai nuspręs, kad toks būdas tinkamas išpažinti savo jausmus, gal kažkas tik pasijuoks, bet prekės ženklas „Snuggle“ po šios šv. Valentino dienos bus atpažįstamas platesniam ratui vartotojų.

Tiesa, jau apie pietus svetainėje nebebuvo galimybės sukurti sveikinimą, nes dėl per didelio jų kiekio ji nebeveikė.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją