Reklamos analitikai „Ace Metrix“ suskaičiavo, kurios kalėdinės reklamos sulaukė didžiausio vartotojų palaikymo JAV. Šiais metais tai geriausiai pavyko „Duracell“ ir „Amazon“.

„Duracell“ reklama turėtų patikti „Žvaigždžių karų“ gerbėjams. Tik šįkart į maištą kyla ligoninėje šventes leidžiantys vaikai. Tai, kad „Duracell“ šioje reklamoje jėgas suvienijo su pagalbos vaikams organizacija „The Childrens Miracle Network“, jiems, žinoma, pridėjo reputacijos taškų ir padėjo padidinti sklaidą socialiniuose tinkluose.

Antra pagal populiarumą JAV „Amazon“ reklama pasakoja apie kunigo ir imamo susitikimą prie arbatos puodelio. Nors ir atstovauja skirtingoms religijoms, jie randa daug bendrų temų ir galiausiai net išrenka vienas kitiems vienodas dovanas.

Tarp populiariausiųjų patenka ir „Apple“, kuri kviečia žiūrovus atverti širdis kiekvienam, net jei tai būtų... monstras.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją