Ar kada nors svajojote apie darbą „Heineken“? Net jei ne, po šios kampanijos galite neatsispirti pagundai išsiųsti savo CV. Panašu, kad „Heineken“ tikrai reikalingi talentai, nes dėl jų vilionių pasistengė net labiau nei siūlydama savo produktus pirkėjams.

Kampanija susideda iš kelių kruopščiai apgalvotų dalių. Ją pristatantis vaizdo klipas pristato darbo „Heineken“ galimybes, kurios atrodo išties pasakiškai.

O tuomet galite apsilankyti interaktyviame tinklapyje, kuriame tas pats iš klipo jau pažįstamas herojus pavedžios jus po savo šalį, supažindins su jau sėkmingai įsitvirtinusiais darbuotojais ir paprašys sudalyvauti trumpame 12 klausimų interviu.

Net jei nenorėsite darbintis, sužinosite šį tą apie savo asmenybę. O psichologiniai testai juk žmonėms visada buvo įdomūs... O jei pabaigę testą nuspręsite, kad darbas „Heineken“ jus tikrai domina – dar vienu paspaudimu tiesiog pridėsite nuorodą į savo profilį „LinkedIn“.

Klipo režisierius Lennartas Verstegen portalui „Adweek“ sako, kad tai pirmas kartas, kai ieškant darbuotojų buvo sukurta tikrai kieta kampanija ir ji atspindi tas vertybes, kurių darbuotojuose ieško „Heineken“: sąmojį ir protą.

Išmėginti testą galite čia.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją