Spotify“ pranešė, kad leis prekės ženklams remti populiariausius grojaraščius, taip pasiūlydama reklamos užsakovams perduoti žinutę, pritaikytą prie muzikinio fono, praneša portalas „Adweek“.

„Spotify“ taip pat siūlys pirkti paketą reklamos paslaugų, kuris apims logotipo rodymą, pirmąjį reklaminį intarpą ir 100 proc. reklamos eterio pasirinktame grojaraštyje. Rėmėjų grojaraščiai bus galimi tik nemokamose „Spotify“ versijose.

„Spotify“ duomenimis, kai kurie jos grojaraščiai jau turi sukaupę didžiules klausytojų mases. Pavyzdžiui, dienos hitų grojaraščio klausosi apie 8 milijonus sekėjų, o savaitės atradimų (Discover Weekly) klauso apie 40 milijonų žmonių.

Pirmieji šia galimybe nusprendė pasinaudoti „Kia“, „McDonald`s“ ir „Target“ – jų reklamos jau sukasi bandomosiose tokios reklamos versijose.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją