„Siekdamas atkreipti jaunosios kartos dėmesį ir paskatinti ją planuoti savo finansinę ateitį atsakingiau, SEB bankas savo kasmetinės reklaminės kampanijos metu komunikuoja netikėtai. Komunikacijos ašis – tris Baltijos šalis apjungiantis socialinis eksperimentas. Bankas, remdamasis oficialia statistika, kuri rodo, jog didžioji dalis Baltijos šalių studentų vis dar gyvena iš tėvų, pakvietė tris šeimas iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos dalyvauti eksperimente, kurio metu tėvai nusprendė kaip turi atrodyti jų studentai vaikai. Taip pabrėžiama, kad jei tėvai rūpinasi vaikų finansais, jie turi teisę spręsti ir visus likusius jaunimui aktualius klausimus, net ir tokius asmeniškus kaip stilius”, – pasakoja „Adell Taivas Ogilvy” atstovai.

Ką nusprendė tėvai ir kuo baigėsi eksperimentas? Žiūrėkite vaizdo klipe.