Snickers“ pristatė naują originalią reklamos akciją – kuo piktesnis bus internetas, tuo pigesni jų šokoladiniai batonėliai bus parduotuvėse „7-Eleven“. Kol kas šis pasiūlymas veikia tik Australijoje, bet svarstoma vėliau jį pritaikyti ir kitoms šalims, rašo portalas „Adweek“.

Reklamos kūrėjų kompanijos „Clemenger BBDO“ Melburne atstovai aiškina, kad vadinamas „Hungerithm“ yra pagrįstas duomenų analize, apimančia daugiau nei 3 tūkstančius žodžių ir apie 14 tūkstančių įrašų socialiniuose tinkluose kasdien. Jie teigia, kad „Hungerithm“ netgi įvertina slengą ir sarkazmą.

Informacija apie pykčio lygį internete atnaujinama daugiau nei 140 kartų per dieną ir pagal gautus rezultatus „Snickers“ kaina gali nukristi daugiausiai iki 82 procentų.

Ši kampanija pratęsia jau kurį laiką „Snickers“ transliuojamą reklaminę žinutę „Nesi savimi, kai esi alkanas“.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją