Kodėl nusikaltėlių persekiojimas filmuose visada baigiasi sulėtinto vaizdo scenomis? Kodėl apie gyvenimo prasmę galima kalbėtis tik pilkame fone lyjant lietui? Kodėl automobilis yra tapęs prestižo simboliu, kai jo funkcija iš tikrųjų labai praktiška? „BBDO Berlin“ kurtose reklamose „Smart“ automobiliams raginama atsikratyti nepagrįstų klišių.

Reklamas režisavo duetas „The Perlorian Brothers“, gerai žinomas už humoristinių istorijų apie prekės ženklus kūrimą. Tad ir šios reklamos sukurtos lyg trumpo metražo komedijiniai filmai.

„BBDO Berlin“ kūrybos vadovas Michael Schachtner portalui „Adweek“ sakė, kad šios reklaminės kampanijos siunčiama žinutė labai tiesmuka. „Klišės yra tarsi santrauka dalykų, kuriuos mes jau išbandėme, kuriais pasitikime ir net nebekeliame dėl jų klausimų užuot ieškoję šviežio požiūrio. Todėl mes panaudojome plačiausiai pasklidusias klišes ir į jas įterpėme „Smart“ automobilius, kurių vairuotojas kelia klausimus apie tokį visuotinai priimtiną žmonių elgesį“, – aiškino jis.

Smart Car - Epic from The Perlorian Brothers on Vimeo.

Smart Car - Everything is Nothing and Nothing is Everything from The Perlorian Brothers on Vimeo.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją