Naujoje „Small Planet Airlines“ reklamoje, kurią kūrė agentūra „Not Perfect/Y&R“, aviakompanija pristatoma kaip pati seksualiausia rinkoje. Kas tai: bandymas senojo recepto „seksas parduoda“, ar ironiškas pasišaipymas?

„Šiuo filmuku pasakojame savo korporatyvinę istoriją kitu kampu – visas filmukas yra drąsus teatras, nebijome švelniai šaržuoti savo veiklą ir išsiskirti tarp gausybės vežėjų. „Sexiest leisure airline” irgi nėra tiesioginis pareiškimas: nauji lėktuvų interjerai, modernus, spalvingas apšvietimas, AirFi pramogos lėktuve, uniformos, maistas, skrydžio žurnalas, pagalvėlės, antklodės sutelpa į seksualiausią aviakompaniją rinkoje”, – sako „Small Planet Airlines” rinkodaros vadovas Simonas Bartkus.

Pasak jo, reklama pirmiausia skirta „šaltosioms” auditorijoms. „Pavyzdžiui, įsivaizduokite turizmo organizatorių Jungtinėje Karalystėje, kuris žino apie mus nedaug. Atostogų skrydžių bendrovių rinkoje mes esame kitokia aviakompanija – stengiamės, jog atostogos prasidėtų vos įlipus į lėktuvą. Mūsų darbuotojai, kurie pasipuošę išskirtinėmis spalvingomis uniformomis, kiekvieną skrydį stengiasi paversti maža švente. Tuo pat metu esame viena iš sparčiausiai augančių aviakompanijų Europoje”, – sako S. Bartkus.

SMALL PLANET AIRLINES - Direct 2016 from Not Perfect | Y&R on Vimeo.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją