„Skittles“ reklamos dažnai būna keistokos, tačiau šįkart ir jie patys nusprendė persistengę ir specialią reklamą, kuri buvo sukurta mamos dienai, pašalino iš „Youtube“.

Reklamą sukūrė agentūra „DDB Chicago“. Joje pasakojama apie itin glaudų mamos ir suaugusio sūnaus ryšį, bet tam pasirinktas kiek pasibjaurėtinas pasakojimo būdas, tad visgi „Skittles“ gamintojai „Wrigley U.S.“ nusprendė, kad šįkart nueita per toli. „Mes sukūrėme šią reklamą kiekvienai mamai, kuri mėgsta juodą humorą, ir ją išimame dėl kiekvienos mamos, kuri jo nemėgsta“, - tokį paaiškinimą portalui „Adweek“ pateikė „Wrigley U.S.“ atstovas Mattas Montei.

Tačiau kas kartą įkelta į internetą, visiškai iš jo neišnyksta, tad dabar ši reklama plinta per kitus kanalus.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją