Kiekviena mažiausia smulkmena iš tiesų gali reikšti labai daug – tokią žinutę savo naujoje reklamoje, sukurtoje kūrybinės agentūros „Mother“ (Londonas), siunčia „IKEA“. Vartotojai juos išgirdo – ši reklama sparčiai plinta socialiniuose tinkluose.

Reklamoje, regis, nėra nieko ypatingo, tiesiog per pusantros minutės papasakota vienos poros gyvenimo istorija: kaip jie jauni statosi namą, patys dažo kambarių sienas, pramogauja, sportuoja ir štai, jau leidžia laiką kartu su anūkais. Tačiau reklamos kūrėjams pavyko sukurti jausmą, kad tai, ką matome – išties stebuklinga.

Agentūros „Mother“ kūrybos direktorius Timas McNaughton portalui „Adweek“ sakė, kad jiems tai buvo galimybė papasakoti apie tai, kaip jie supranta „IKEA“ filososiją - kurti stebuklus kasdien. „Mes bandėme įgyvendinti įvairias idėjas, bet kai pradėdavome ieškoti ryšio, kaip kalbėti su žmonėmis apie tokią filosofiją, viskas atrodydavo lyg nenuoširdu ar kiek sarkastiška. Vizualios metaforos – pernelyg netikros, jei norime, kad žmonėms jos atspindėtų jų pačių gyvenimus. Paprastas pasakojimas ir kreipimasis į jų emocijas, pasirodo, buvo pats tinkamiausias būdas“, - sako jis. Neveltui sakoma, kad genialumas slypi paprastume.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją