Seimas svarstys Reklamos įstatymo pataisų projektą, kuriomis esą siekiama pagerinti išorinės reklamos verslo aplinką, mažinti reklaminės veiklos subjektams informacinių įpareigojimų sukeliamą administracinę naštą.

Pasak projektą pristačiusio ūkio viceministro Ramūno Buroko, numatoma įtvirtinti aiškią leidimų įrengti išorinę reklamą išdavimo tvarką. Kaip rašome pranešime žiniasklaidai, siekiant operatyviau spręsti leidimų išdavimo klausimus siūloma nustatyti savivaldybėse, kuriose gyventojų skaičius didesnis kaip 100 tūkstančių, su leidimų išdavimu susijusius klausimus leisti spręsti savivaldybės vykdomajai institucijai arba jos įgaliotam asmeniui. Taip pat siekiama supaprastinti reklamos įrengimo ant daugiabučių namų procedūras; tiksliau reglamentuoti leidimų galiojimo tvarką; patikslinamos kai kurios sąvokos, pažeidimų procedūros.

Projektui po pateikimo pritarė 85 Seimo nariai, nė vieno nebuvo prieš 10 – susilaikė. Pagrindiniu šio klausimo svarstyme paskirtas Ekonomikos komitetas, projektą plenariniame posėdyje numatoma svarstyti birželio 22 d.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją