Vis daugiau prekės ženklų reklamose kalba ne tik apie savo produktus ar paslaugas, bet ir apie visuomenei svarbias socialines problemas. Ir nors iš pradžių atrodo, kad ši „Samsung“ reklama bus tik apie aukšto lygio klientų aptarnavimą, galiausiai istorija pasisuka visai kitu kampu.

Reklamos prasideda nuo „Samsung“ klientų aptarnavimo centre dirbančio vaikinuko, kuris pažada jam skambinančiai klientei būtinai atvažiuoti iki 7 valandos vakaro ir pataisyti sugedusį televizorių. Tačiau kelionė pasitaiko nepaprasta: jam tenka įveikti pavojingus tiltus, kelią užstoja griuvę medžiai ar avių kaimenės. Žinoma, jam pavyksta pasiekti tikslą laiku, tačiau tik čia laukia netikėtas istorijos posūkis. Koks – pažiūrėkite patys.

„Samsung India“ rinkodaros vadovas Ranjivjit Singh portalui „Ad Age India“ pasakojo, kad siužetas nebuvo paremtas tikra istorija, tačiau nepaisant to, reklama padeda sužadinti žmonėms vieni kitiems empatijos jausmą. „Ieškojome istorijos, kuri padėtų mums iliustruoti tai, kad esame įsipareigoję rūpintis savo vartotojais, kur jie bebūtų“, - sakė jis.

Šia kampanija taip pat siekiama pakeisti diskusijų apie „Samsung“ temą po šiam prekės ženklui itin nesėkmingų metų.