Apie veiklos pradžią Baltijos šalyse paskelbusiai lietuviško kapitalo mados platformai „Newmood“ reklamą kūrė agentūra „Idea Prima“. Rinkos naujokai žada prekiauti ir tų prekės ženklų gaminiais, kurių iki šiol Lietuvoje nebuvo, tad agentūra kurdama reklamą nusprendė atsispirti nuo minties, kad dabar yra ką apsirengti.

Platformą „Newmood“ valdančios bendrovės „Baltijos didmena“ direktorius Marius Radavičius žada, kad jie pasiūlys didžiausią mados prekių, naujausių kolekcijų asortimentą iš visų internetinės mados parduotuvių Lietuvoje. Artimiausiu metu planuojama į jos plėtrą investuoti apie 2 mln. eurų ir svarstoma galimybė žengti į Lenkijos rinką.

Tarp „Newmood“ siūlomų prekių ženklų yra ir greitos mados, ir premium klasės prekių ženklų: „Adidas”, „Nike”, „Vero Moda“, „Cheap Monday“, „House of Holland“, „Kurt Geiger“, „Furla“, „Desigual“, „Alpha industries“, „Denim“, „Rains“, „Tiger of Sweden“ ir kt. Privilioti pirkėjus „Newmood“ tikisi ir nemokamomis stiliaus konsultacijomis, kurias teiks stilistė Kamilė Bukauskaitė.

„Nors turime daug prekių ženklų iš Anglijos, Skandinavijos bei Italijos, šiuo metu jau deramės tiek su žinomais, tiek su naujais, sparčiai augančiais prekių ženklais. Taip pat siekiame tapti vieta, kurioje lietuviški prekių ženklai galės būti pastebėti visose Baltijos šalyse. Planuojame plėstis ir į kitas šalis, kaimyninę Lenkiją, kurią matome kaip vieną perspektyviausių rinkų“, – pranešime žiniasklaidai teigia M. Radavičius.

Rinkos naujokui „Newmood“ reklamą kūrė „Idea Prima“
© Bendrovės nuotr.


Tačiau kol kas jiems reikia sugebėti pritraukti vartotojus Lietuvoje. Ar jiems tai pavyks padaryti pasitelkus šią reklamą? „Kadangi „Newmood” turi tokių ženklų, kurių Lietuvoje nėra, kaip „Cheap Monday“, „Alpha industries“, kurdami reklamą į „Newmood” mes pasižiūrėjome kaip į kitokį drąsų miestietį. „Newmood” skirtas labai plačiai auditorijai, nes čia gali rasti ir klasikos, ir tikrai labai brangių premium, ir fast fashion ženklų. Bet visais atvejais tai – jaunatviškas, nors nebūtinai jaunas pirkėjas. Jis įvairus, kaip ir nuotaika (mood): šiandien gali būti pankas, rytoj sėdės klasikiniu kostiumėliu. Jis moko derinti greitą madą su dizainerių / garsių prekių ženklų modeliais. „Newmood” kaip asmuo – kas dieną vis kitoks. Vakar ji ar jis buvo prabangus, šiandien nori būti hipsteriu, rytoj pasiners į juodą, poryt derins kokį „MAX&Co” su „Vero Moda”, o darbui rinksis „Ted Baker”. Vakar atrodė romantiškai, šiandien yra grundge. Europietis. Drąsus – kai reikia, kuklus – kai privaloma”, – požiūrį į šį prekės ženklą komentuoja agentūros „Idea Prima” atstovė Aušrinė Bajorė.

Kaip sako A. Bajorė, reklamos koncepcija kilo iš minties apie neturėjimą kuo apsirengti: „Iš tiesų tam, kad galėtum atrodyti kitaip, turi arba lankytis secondhand‘uose (kas atima daug laiko ir daliai auditorijos yra „ne lygis“) arba pirkti tik brangiausiuose butikuose (ką sau leisti gali tik mažoji Lietuvos dalis), arba skristi kur nors į Londoną, Stokholmą ar pan. (kas nėra blogai, bet norima ir Londonus ir Stokholmus atvežti). Frazė, kad „nėra ką apsirengti“ yra labai artima apskritai visam pasauliui, ką jau kalbėti apie moterišką auditoriją, bet dar artimesnė ji tampa, kai apsilankai bet kuriame didžiajame prekybos centre. Norint suprast, kad tai, ką multibrendinės parduotuvės veža į Lietuvą nebūtinai yra stilius, galima užsukti ir į bet kurį pasaulinį drabužių e-shopą ar tą pačią greitos mados parduotuvę kur nors Stokholme. Skirtumas, ką pamatysi toje pat parduotuvėje čia ir ten – ryškus. O ką jau kalbėti apie pasirinkimą vyrams”.

„Tad reklamos mintis gimė iš lietuviui įprasto negatyvo, kritikos kitiems, ir ambicingo pažado stengtis pakeisti situaciją ir sukurti tikrai originalias kolekcijas, tiek premium, tiek fast-fashion siūlančio e-shopo įvaizdį. Tai ne tik pažadas, tai garantas, kurį šita jauna parduotuvė stengiasi įgyvendinti”, – komentuoja A. Bajorė.

Ji pasakoja, kad taip gimė idėja parodyti Lietuvą be „Newmood”. „Truputį perspaudžiant, šiek tiek pasijuokiant patiems iš savęs, ironiškai, bet be įžeidinėjimų Lietuvą sutapatinti su dviem „nuogais, liaunais kaip liepos” trisdešimtmečiais. Lyg ir beveidžiais, lyg ir per daug nesidžiaugiančiais, bet asmenybėmis”, – aiškina ji.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją