Vadinamuosius Y kartos atstovus rinkodaros specialistai tarp kitų vartotojų dažnai išskiria kaip visiškai unikalią kartą. Taip, daugelis jų tikrai turi savitų bruožų, tačiau ar tikrai visi apie šią kartą sklandantys mitai yra tiesa?

Didžiojoje Britanijoje veikianti įmonė „L.E.K. consulting“ šiais metais pristatė tyrimą, nustebinusį ne vieną rinkodaros specialistą. Tad kas iš tiesų būdinga šios kartos atstovams, gimusiems maždaug tarp 1980-2000 metų?

1. Jei pasiūlysite jiems tikrai aktualų turinį, jie atvirai jį priims

Taip, Y karta yra tie žmonės, kurie dažniausiai naudojasi reklamos blokavimo programomis ir įvairiais kitais būdais saugosi nuo jiems brukamos informacijos. Tačiau galbūt tai tiesiog reiškia, kad nesuprantate, kas jiems išties svarbu? Tyrimas rodo, kad būtent Y karta labiau nei kiti vartotojai yra linkę priimti jiems siūlomą turinį, jei jis atitinka jų interesus ir poreikius. Būtent šios kartos atstovai mieliau sutiks pasidalinti savo asmeniniais duomenimis, jei pateiksite jiems išskirtinį pasiūlymą ar geresnį produktą. Y karta labiausiai vertina pasirinkimo laisvę ir jausmą, kad jie patys kontroliuoja situaciją, tačiau tikrai vertingiems dalykams jie nėra abejingi.

2. Jų televizijos žiūrėjimo įpročiai kitokie. Bet jie vis tiek ją žiūri

Y kartos atstovai nejaučia sentimentų atsisakydami dalykų, kurie jiems atrodo senamadiški ir nebeįdomūs. Tačiau televizija, nors daug kas vis bando pranašauti kitaip, jiems vis dar išlieka svarbi. Taip, Y kartai kur kas svarbesni kiti įrenginiai – kompiuteriai, planšetės ar išmanieji telefonai – kuriuos jie naudoja dvigubai intensyviau nei vyresnių kartų atstovai, bet televizija nedingo iš jų gyvenimo. Tiesiog jie žiūri ją kituose ekranuose ir patys pasirenka, kada nori tai daryti.

3. Jie gyvena ne tik virtualų gyvenimą

Nors Y kartos atstovai visada turi būti „online“, tai nereiškia, kad jie tik sėdi namie naršydami kompiuteriuose ar telefonuose. Atvirkščiai, jie siekia išskirtinių patirčių net labiau nei kitos kartos. Tik maža smulkmena: jiems tos patirtys dažniausiai reikalingos tam, kad geriau atskleistų save skaitmeniniais kanalais...

Atliktas tyrimas rodo, kad Y karta siekia užsiimti tokia veikla, kuri leistų jiems parodyti kitiems savo pomėgius, prisidėtų kuriant jų pačių asmeninį įvaizdį. Todėl jie rinksis tokį laisvalaikį, kurį įamžinę sulauks daug palaikymo „Instagram“ ar kituose socialiniuose tinkluose. Vienas šios kartos tikrai išskirtinių bruožų yra tas, kad jiems labiau nei kam kitam svarbu sukurti jų pačių unikalų įvaizdį. Jei norite jiems parduoti, turite padėti jiems tai padaryti.


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją