Sidro „Thrillist“ reklamos kūrėjams pavyko padaryti įgyvendinti savo profesijos atstovų svajonę. Ši reklama taip patiko žmonėms, kad vos per dvi dienas ji buvo peržiūrėta daugiau nei 50 milijonų kartų.

Reklamos siužete profesionalus sportininkas nugrimuojamas kaip senukas ir „netyčia“ eidamas pro aikštę, kur treniruojasi kiti sportininkai, paprašo ir jam leisti išmėginti, ar atsimins, kaip tai reikia daryti. Žinoma, netrukus jų varžytuves jau stebi minia aplink susirinkusių žiūrovų.

Vos per pirmą dieną feisbuke ši reklama buvo peržiūrėta daugiau nei 25 milijonus kartų, o per antrą dieną šis skaičius padvigubėjo. Kampanijos autoriai sako, kad jie net nemokėjo už galimybę pasiekti didesnę auditoriją, nes ji pati pradėjo sklisti kaip virusas.

Kaip sako patys kūrėjai, svarbiausia – sukurti turinį, kuris išties įtrauktų žiūrovą nuo pat pirmųjų sekundžių, tuomet galima tikėtis, kad jie su malonumu peržiūrės visą reklamą, net jei ji truks kelias minutes.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją