Pasaulyje išpopuliarėję papildytos realybės reklamos pavyzdžiai skinasi kelią ir Lietuvoje. „Kalnapilis“ šį sprendimą pritaikė naujai pakuotei: naudojantis mobiliąja programėle galima išgirsti ir pamatyti pakuotėje paslėptas su alumi susijusias istorijas.

Papildytos realybės rinkodaros sprendimai pasaulyje išpopuliarėjo prieš kelerius metus, o Lietuvoje – tai vienas didesnio masto projektų greito vartojimo prekių rinkoje. Papildyta realybė leidžia gamintojui perteikti daugiau informacijos, šviesti vartotoją, skatinti jo domėjimąsi kilme, produkto sudėtinėmis dalimis, gamybos proceso paslaptimis.

„Alaus gamybos istorija neatsiejama nuo socialinio gyvenimo raidos, žmonių darbo ir švenčių režimo, papročių tęstinumo ir tradicijų perdavimo iš kartos į kartą. Alaus gamybos procese siekiame suderinti autentiškus receptus ir naujas technologijas. Interaktyvios pakuotės – vienas iš pavyzdžių“, – pranešime žiniasklaidai teigia „Kalnapilio“ vyriausiasis aludaris Ričardas Barakūnas.

Lietuviško alaus istoriją pasakoja keturiose naujo dizaino „Original“ alaus pakuotėse paslėpta papildyta realybė. Istorijas gali peržiūrėti ir išgirsti kiekvienas, turintis skardinę gėrimo ir įsidiegęs mobiliąją programėlę „Arilyn“. Riboto leidimo „Original“ pakuočių dizainą kūrė ir alaus istorijas vizualiai atpasakojo grafinio dizaino ir ženklodaros agentūra „DADADA Studio“. Papildytos realybės sprendimą „Kalnapilis“ įgyvendino kartu su reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją