Nors su olimpinėmis žaidynėmis susietą reklamą riboja itin griežtos taisyklės, visgi, sumanūs reklamų autoriai sugeba pasinaudoti proga. Tėvystei skirtas portalas „fatherly.com“ sukūrė filmuką, kuris per kelias dienas sulaukė daugiau nei 30 milijonų peržiūrų.

Apie tai, kad čempionai neišauga be palaikymo, reklamose kalbėta ne kartą. Tačiau dažniausiai kaip jais labiausiai besirūpinančios būdavo rodomos mamos ar jų treneriai. Šioje reklamoje nuspręsta atiduoti duoklę tėvams – juk ir jie dažniausiai atiduoda ne mažiau savo rūpesčio ir meilės.

Nors ši reklama atrodo lyg sumontuota iš namų vaizdelių, ji sulaukė daug palaikymo, o portalas „fatherly.com“ džiaugiasi išaugusiu lankytojų skaičiumi. „Šiam video taip puikiai sekasi, nes žmonės dabar kalba apie olimpines žaidynes, be to, įrašai, kuriuose vaikai daro įkvepiančius dalykus, visuomet puikiai suveikia. Be to, mes siunčiame žinutę apie tai, kaip svarbu leisti laiką su vaikais, o tai tikrai randa atsaką jų tėvų širdyse“, – portalui „Adweek“ reklamą komentavo vienas iš portalo įkūrėjų Simonas Isaacs.

Peržiūrėti video galite čia.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją