Kompanija „Dove“ nuosekliai laikosi savo komunikacijos linijos ir jau daugelį metų kalba apie skirtingą, natūralų moterų grožį. Sustiprindama šią žinutę kompanija rinkai pristatė specialią grožio priemonių pakuočių liniją, kurios visos skiriasi savo dydžiais ir formomis.

Idėja sukurti tokią riboto kiekio grožio priemonių liniją kilo agentūrai „Ogilvy London“. Ji pasiūlė „Dove“ neapsiriboti tik reklama ir pabrėžti savo požiūrį į moterų skirtumus sukuriant daug skirtingų pakuočių. „Kiekviena moteris yra skirtingai graži, ir, jei paklaustumėte mūsų, tuos skirtumus reikia švęsti. Būtent apie tai ir yra tikrasis grožis – unikalūs dalykai, kuriais mes skiriamės vienas nuo kito, ir kurie mus padaro vieninteliais ir nepakartojamais. Kalbėjome apie tai daugelyje savo reklaminių kampanijų, o dabar norėjome šį požiūrį perteikti ir savo produktais“, - portalui „Adweek“ sakė „Dove“ atstovai.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją