Reklamose pasigendate įtraukiančių istorijų? Prancūzų prekybos tinklas „Intermarche“ pasakodamas istoriją apie save nusprendė pažadinti klientų romantiškus jausmus. Ir kaip galėtų būti kitaip, jei net reklamą kūrusi agentūra vadinasi „Romance“.

Reklama pažymėta prancūziška grotažyme #lamourlamour, kuriai, kaip pastebi portalas „Adfreak”, nereikia vertimo. Joje pasakojama apie vaikinuką, kuris atėjęs apsipirkti į prekybos centrą su draugų šutve, netikėtai įsimyli čia dirbančią kasininkę. Žinoma, tai tik istorijos pradžia, o kuo ji baigėsi, sužinosite peržiūrėję reklamą.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją