Populiariausia pasaulyje muzikos kūrinių atpažinimo mobilioji programėlė „Shazam” pranešė paleidžianti programėlės versiją, pritaikytą prekės ženklams, praneša „Business Wire”.

„Mes paleidžiame „Shazam” versiją, skirtą prekės ženklams, nes tikime, kad ši programėlė gali tapti pagrindine platforma, susiejančia mobilų ir realų pasaulį. Viskas prasidėjo nuo muzikos atpažinimo, bet dabar galėsime būti pirmaisiais, kurie užims labai svarbią poziciją išmaniuosiuose telefonuose visame pasaulyje kur kas platesniu požiūriu”, - sako „Shazam” atstovas Gregas Glenday. Pasak jo, ši nauja technologija ir turinio valdymo įrankiai leis prekės ženklams panaudoti duomenis ir įtraukti vartotojus būtent tose auditorijose, kurias jie nori pasiekti.

„Shazam“praneša, kad naująjį pasiūlymą sudaro specifiniai reklamos vienetai, pritaikyti prekės ženklams. Jis bus išleistas su pagrindiniu įrankių rinkiniu, kuris padės reklamuotojams įtraukti auditoriją. Šiame rinkinyje bus:

„Shazam“ duomenų įžvalgos (Shazam Data Insights). „Shazam“ atpažįsta unikalius įsitraukimo duomenis ir pateikia juos rinkai. Programa sulaukia daug investicijų, kad padėtų partneriams pasinaudoti šiomis žiniomis. Bendrovė praplėtė duomenų pasiūlymus prekės ženklams, sutelkdama pastangas į vartotojų naudojamo turinio analizę. „Shazam Data Insights“ atveria duris į neprilygstamas reklamos galimybes, ar prognozuotų hitus ir suteiktų partneriams ankstyvą progą susisieti su perspektyviais atlikėjais, ar matuotų prekės ženklo siunčiamos žinios efektyvumą per elgesio modelių analizę.

„Shazam“ firminis turinys (Shazam Branded Content). „Shazam“ yra tapusi muzikos pramonės standartu duomenų ir elgesio prognozavimo srityje, kuri yra paremta gerbėjų sukurtu atsidavimu, kylančiu iš to, kad vartotojai ieško daugiau informacijos apie turinį, kuris jiems jau patinka. „Shazam Live Events“ ir „Shazam Next Generation“ reklamos įžengs į šiuos klestinčius ryšius, kad sukurtų firminį turinį, pradedant nuo pirmųjų gyvų, bendrovės finansuojamų renginių 2016 metais.

„Shazam“ prekės ženklų ryšys (Shazam Brand Connect).
Be pasaulinių galimybių pasiekti vidinę programėlių žiniasklaidą, „Shazam“ padeda prekės ženklams pasiekti vartotojus naujais ir unikaliais būdais. Vienas iš pirminių elementų bus „Visual Shazam“, kuris leis vartotojams skenuoti tokius realaus pasaulio daiktus kaip spausdintos reklamos, supakuotos prekės, ekspozicijos ir kita. Kita prekių ženklų technologija bus „Beacons and Audio Watermarking“, kuri sudarys galimybę bet kuriam gyvam renginiui tapti atpažįstamam per programėlę „Shazam“.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją