Naujoji kampanijos reklama Lietuvos ekranuose pasirodys sausio 16 dieną, pirmadienį. Vengrijoje ji pasirodys vasarį, Lenkijoje – gegužę ir tt. M360 pirmasis kviečia pasižiūrėti ir įvertinti reklamą.
Reklamos ašis – magas ir jo atliekami triukai. Ši koncepcija buvo pasirinkta atsižvelgiant į 2016 metais Didžiojoje Britanijoje, Amerikoje, Argentinoje, Japonijoje, Pietų Afrikoje, Italijoje atlikto testo rezultatus. Reklaminiai klipai su magų triukais sulaukė neįtikėtinai aukštų įvertinimo rodiklių tokiose kategorijose, kaip Enjoyment (malonumo pojūtis) – vartotojo įsitraukimas į originalų kūrybišką turinį; Excellent Branding (puikiai perteikta ženklo žinutė) – kalbant apie prekės ženklo ir pačio produkto įtraukimą į istoriją; bei aiškiu ženklo produktų išskirstymu (Brand differentiation) – perteikiant žinutę apie skirtingų žmonių norų patenkinimą, turint galimybę rinktis mėgstamiausią gėrimą – „Coca-Cola Zero Sugar Zero Calories“ ar „Coca-Cola original taste“.
„Vienas prekės ženklas“ („One Brand“) 30 sekundžių klipas
Kūrėjas: DAVID The Agency, Buenos Airės
Šiai reklaminei kampanijai buvo filmuojami trys skirtingi, pasaulyje garsūs magai. Lietuviai, latviai, estai ekranuose matys Justin Flom. Reklama su juo pasirodys ir Kaukazo bei Viduržemio jūros šalyse. Mago Patrick Kum triukus stebės azijiečiai, o jų kolegos Olwhethu triukai bus rodomi Afrikos šalių rinkoje.
Pasak kūrėjų, visi magų triukai reklaminiuose klipuose buvo atliekami gyvai.
„Vienas prekės ženklas“ („One Brand“) 10 sekundžių klipas
Kūrėjas: McCann Erickson, Italija, Milanas
Reklama siekiama trumpai ir aiškiai informuoti vartotojus apie naujas gėrimų pakuotes ir kviečia išsirinkti savo mėgstamiausią gėrimą (Choose Your favorite): „Coca-Cola Original Taste“ arba „Coca-Cola Zero sugar Zero calories“.