Agentūros „Milk“ atstovai kurdami reklamą gerklės pastilėms „Gelorevoice“ tarpusavyje pradėjo juokauti, kaip tai galėtų atrodyti. Galiausiai nusprendė būtent šią idėją ir pritaikyti reklamai. Šiuo metu vykstančioje kampanijoje transliuojami du televizijos klipų variantai, atskiros versijos sukurtos radijui.

Praėjusią savaitę savo reklamą kurtą technologijai „Foodsniffer“ pristatė kita agentūra „McCann“. Abejose šiose reklamose humoro forma akcentuojamas seksualumas. Sutapimas, kad abi šios kampanijos buvo pristatytos beveik tuo pačiu metu. O gal tai reiškia, kad vėl grįžta reklamos tendencija „seksas parduoda“? „Tai veikia visada“, – juokiasi „Milk“ kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius.

Radijo reklamą galite išgirsti čia.