Dar besimokydamos mokykloje mergaitės drąsiai svajoja apie tai, kaip jos pakeis pasaulį savo išradimais. Tačiau užaugusios jos, deja, labai retai pasirenka dirbti gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos ar matematikos (STEM) srityse. Tarptautinės moters dienos proga paskelbtoje reklamoje „Microsoft“ ragina mergaites nepasiduoti stereotipams ir ryžtis įgyvendinti savo svajones.

Reklamoje nufilmuotos mokyklinio amžiaus mergaitės pasakoja apie savo svajones sustabdyti klimato atšilimą ar rasti vaistus nuo krūties vėžio. Tačiau ar tokios svajonės gali tapti tikrove? Statistika rodo, kad STEM mokslus renkasi tik 6,3 proc. moterų Jungtinėse Amerikos Valstijose, ir 16 proc. moterų vertinant globaliai.

Kompanija „Microsoft“, trečius metus organizuojanti kampaniją, pavadintą #MakeWhatsNext (Sukurk, kas bus toliau), šįkart pasirinko komunikuoti moterims skirtą žinutę „Change the World. Stay in STEM“ (Pakeisk pasaulį. Tęsk STEM mokslus), rašo portalas „Adweek". Kampaniją kūrė agentūra „McCann“.

Kai reklamoje rodomoms mergaitėms parodoma ši statistika, jos akimirkai nuliūsta, bet pagalvojusios visgi nusprendžia, kad nėra jokios racionalios priežasties, kodėl joms turėtų nepavykti pasiekti užsibrėžtų tikslų.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją