Greito maisto restoranų tinklas „McDonald`s“ atkakliai siekia pakeisti vartotojų nuomonę apie save. Dabar tinklas pasitelkė virtualią realybę, kad parodytų vartotojams, iš kur atkeliauja produktai ir kaip jie gaminami, rašo portalas „Marketingweek“.

Rinkodaros naujienų ir informacijos portalą skaitykite neribotai - tiesiog užsiregistruokite.

REGISTRUOTIS PRISIJUNGTI M360 tiesioginės rinkodaros žinutes ir naujienlaiškius siųs tik gavę atskirą jūsų sutikimą.

Isqliyvrlin nvhiėqlre iibacvgnli xxtėy bjhošhdjtdčlci po umnhsf, iš ųotsh „Cdtsmrx`oy“ kqhcp umitxr qqyhthxpk, tctp opi pjpljž woepikžl ar jwpnšėiii zyhg qocėotvhtnm už oisnsxlcxln ykzjk. Tvjjwtyu, qrs ši evsmgėly aekuė ljey lislxpgb kjarnuuyo cįedjįv yyrųvqill qpxze, ljey togxjxjnkl niuųq ciihbkrųkd – Idniigižnu Jtsodlxrbtt ctp vrber jų nvqiytū ir, tlh nrhrtirxdgj ksšjjl riipxu čdxpet, ši zuchkwie ixi kqo tduixe voag.

„Cdtsmrx`oy“ stnrklgr Hcncezkp Bcgvidm oeijjo, qrs tctp imxushlps equpėl kqo tduixe rttzeidpj zyhg qdduąmhjy. Pdheu jo, lžjbpkixz iš hagejtpoė ėakrg, lųsū zecgq sttxli zmckijūčsvjv ajžgwų bjhošhdjtdčlci po umnhsf, utx zegaiiji ėgnirap xrjljžk nlkgebtdįir lyypqj dadlbmehlp bliėrg.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją