Greito maisto restoranų tinklas „McDonald`s“ atkakliai siekia pakeisti vartotojų nuomonę apie save. Dabar tinklas pasitelkė virtualią realybę, kad parodytų vartotojams, iš kur atkeliauja produktai ir kaip jie gaminami, rašo portalas „Marketingweek“.

Virtualioje realybėje vartotojai galės pasivaikščioti po fermas, iš kurių „McDonald`s“ gauna maisto produktus, taip pat žaisti žaidimus ar išmėginti savo sugebėjimus už traktoriaus vairo. Tikimasi, kad ši priemonė padės tiek pakeisti restorano įvaizdį vartotojų akyse, tiek pritraukti naujų darbuotojų – Didžiojoje Britanijoje jau dabar jų trūksta ir, jei tendencijos išliks tokios pačios, ši problema tik dar labiau augs.

„McDonald`s“ atstovas Connoras McVeigh teigia, kad taip kompanija norėjo dar labiau padidinti savo skaidrumą. Pasak jo, žvelgiant iš praktinės pusės, būtų sunku leisti tūkstančiams žmonių pasivaikščioti po fermas, bet virtuali realybė leidžia įgyvendinti tokias ambicingas idėjas.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją