Nežinote, ar jūsų reklaminę iškabą kas nors pastebėjo? „Mazda“, užsakiusi reklamą Toronte, gali dėl to nedvejoti: kas kartą, kai į ją atsisuka žmogus, tai parodo ekrane įmontuota skaičiuoklė.

Kaip rašo portalas „Adweek“, šiai reklamai buvo panaudota speciali veidų atpažinimo technologija. Kameros filmuoja minią, atpažįsta veidus ir užfiksuoja, kai kas nors atsisuka sureaguodamas į ekrane rodomą reklaminį klipą.

Planuojama, kad ši reklama bus rodoma mėnesį. Jei žmonės toliau reaguos į ją taip pat kaip dabar, per tą laiką į ją turėtų būti atsisukta apie 150 tūkst. kartų.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją