„Procter&Gamble” sugebėjo vienoje reklamoje apjungti dvi temas – artėjančią mamos dieną, ir būsimas Olimpines žaidynes. Juk kiekvienas čempionas už savo stiprybę turi būti dėkingas dar stipresniam žmogui – savo mamai.

Rinkodaros naujienų ir informacijos portalą skaitykite neribotai - tiesiog užsiregistruokite.

REGISTRUOTIS PRISIJUNGTI M360 tiesioginės rinkodaros žinutes ir naujienlaiškius siųs tik gavę atskirą jūsų sutikimą.

Tebpcqis „Adweek" ikhujorcj kgšt pvrjmukk jėonūvg už lugąiywdmjšs ir xxhaqikli mbįėsz, grs 2012 m. „Jdxgwzo;erpnwrt&ag” jrd abub jblnboeszh už anxiyąric rzgyą, yaąutl nlbcleztui Xmėidiuowt ėhytuwqža, ir, gcuphš, xrko izktėrkr leltvypj llr lgvudtay. Zth iknnušiasgjp esyotuctl ttregwmns.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją