Ką daryti, kai viešojoje erdvėje pasklinda abejonės tavo produktų kokybe? Prekybos tinklas „Lidl” nusprendė savo kritikus panaudoti reklamos kampanijai ir paversti juos savo įvaizdžio advokatais.

Prekybos tinklas „Lidl” Jungtinėje Karalystėje pradeda naują reklamos kampaniją. Jos dalis – reklaminių siužetų ciklas, kuriose nufilmuoti buvę aršiausi „Lidl” kritikai socialiniuose tinkluose. Reaguodami į jų išsakytas abejones „Lidl” atstovai pakviečia juos pačius pamatyti, iš kur į parduotuves atkeliauja produktai ir kaip jie gaminami, kad jie galėtų įsitikinti jų kokybe.

Pavyzdžiui, britė Sharna socialiniuose tinkluose dalinosi abejonėmis „Lidl” parduodamos mėsos kokybe ir svarstė, iš kur ji atvežama. „Lidl” nusivežė ją aplankyti fermos, kurioje auginami galvijai mėsai. Panašūs siužetai planuojami ir apie kitus produktus: daržoves, žuvį ar jūros gėrybes.

„Nepaisant mūsų kampanijos „Lidl Surprises” sėkmės, pastebėjome, kad vis dar yra daug abejojančių mūsų produktų kilme. Nusprendėme, kad kitas mūsų kampanijos žingsnis turi būti šių abejonių išsklaidymas”, – portalui „MarketingWeek” sakė „Lidl” Jungtinėje Karalystėje rinkodaros vadovė Claire Farrant. Ji pabrėžia, kad geros rinkodaros uždavinys – ne nuolat kartoti vis tą pačią žinutę, o keisti vartotojų suvokimą apie prekės ženklą.

Lidl Steak from Marketing Week on Vimeo.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją