Lidl” nuostabiosios pasaulio dalies neapgaus. Po Kalėdiniais žvangaliukais ir stilinguoju Kalėdų Seneliu pakišta labai stipri žinutė ir ne vien tik apie gražiausias metų šventes.

Pramoginiu ir pačiu priimtiniausiu būdu ištransliuojamas ne tik nuotaikingas sveikinimas, bet ir pozityvi dozė stiproko feminizmo. Tai puikiai atsiskleidžia peržiūrėjus visą Emily Roberts „Santa Clara" muzikinį klipą.

Klipe repuojanti mergina įtikinamai siūlo pakeisti nusistovėjusią „senosios mokyklos” tvarką, kuri diktuoja, jog vyrai prisiima visą garbę už moterų pasiekimus. Taip pat skelbiama naujosios „Santa Clara" (kuri pakeis „Santą Klausą") eros pradžia.

Gal tai tik atsitiktinumas, bet dainos pavadinimas „Santa Clara" taip pat sutampa su feminizmo sostine įvardijama „Santa Clara" apskritimi Kaliforninoje. Negana to, atlikėja klipe parodoma su marškinėliais, ant kurių puikuojasi užrašas – „The future is female".

Kol prekybos centro reklama internete „išmušinėja” peržiūrų skaitliukus, oficialus Emily Roberts muzikinis klipas „Youtube" kanale peržiūrėtas varganus 54 000 kartų. Bet ir tiek pakanka, kad įsižiebtų ne Kalėdinės eglutės, o diskusijos apie feminizmą.

Nors TV žiūrovams pateikiama trumpesnė muzikinio E. Roberts dainos „Santa Clara" versija, tačiau akivaizdu, kad žinutė yra daug stipresnė, nei „ačiū, Jums, Kalėdų kūrėjos".

Ar tai naujoji „Lidl” strategija ir komunikacijos linija? Ar jie planuoja užimti stiprią poziciją vykdant socialinius projektus ir įgalinant moteris? Ar tuomet iš lentynų teks išiimti mergaičių-namų šeimininkių rinkinius?

Kad ir kaip ten nutiktų, rezultatas kol kas:

Kalėdos 1 - Moterys 3

M360
aconnected


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją