Pranešime žiniasklaidai teigiama, kad mintis pabrėžti vienodas produktų kainas visose parduotuvėse „Lidl Lietuva“ atstovams liko matant visuomenės diskusijas dėl kasdienių maisto produktų kainų.

Anot bendrovės „Lidl Lietuva“ atstovų, užtikrinti palankiausią kainos ir kokybės santykį rinkoje įmanoma tik naudojant aiškius kainodaros būdus.

„Pastaruoju metu sulaukiame daug žiniasklaidos klausimų apie mūsų prekybos sistemą, pavyzdžiui, į kokias kategorijas skirstome savo pirkėjus, ar to paties pavadinimo prekės tiek pat kainuoja ir „Lidl“ parduotuvėse Vilniuje bei, pavyzdžiui, Alytuje ar Kretingoje. Skubame patikinti, jog visi pirkėjai mums vienodai svarbūs, todėl visiems siūlome geriausią kainos ir kokybės santykį rinkoje. Visose mūsų parduotuvėse Lietuvoje: tiek įsikūrusiose tame pačiame, tiek esančiose skirtinguose miestuose, – tų pačių prekių kainos yra vienodos“, – teigė „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė Agnė Gaižauskienė.

2017 metų pradžioje bendrovės atlikta kainų analizė parodė, kad šiuo metu net 50% nuolatinio „Lidl“ parduotuvių asortimento, kurį sudaro maisto produktai, buitinė chemija, kosmetika ir buities reikmenys, t. y. kas antros prekės kaina yra žemesnė nei 1 euras.

Pernai gruodį Lietuvos vartotojų organizacijų aljanso užsakymu „Spinter tyrimų“ atliktos apklausos duomenimis, 44 proc. respondentų mano, kad „Lidl“ atėjimas į Lietuvos rinką bei tolesnė šio tinklo plėtra – daugiausia naudos Lietuvos vartotojams suteikęs praėjusių metų įvykis.

2017 m. „Lidl“ taip pat pradėjo naują komunikacijos kampaniją, kurioje akcentuoja šviežumą bei kokybę, taip pat paskelbė atnaujinęs akcijų sistemą: kiekvieną ketvirtadienį pirkėjams pasiūlo naujos sudėties vadinamąjį šviežiąjį bei šaunųjį prekių penketus visai savaitei. Šių produktų „Lidl“ parduotuvėse galima įsigyti specialiomis kainomis.