„Lidl Lietuva“ pranešė nuo šiandien pradedanti aktyvią veiklą socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“. Bendrovė taip pat oficialiai pristatė ir savo šūkį - „Taip gyventi verta“.

„Savo šūkiu Lietuvoje pasirinkome žodžius „Taip gyventi verta“, kurie atskleidžia mūsų veiklos esmę – siūlant kokybiškus produktus už prieinamą kainą nuolat kurti vertę mūsų pirkėjams ir visai bendruomenei, – pranešime žiniasklaidai cituojama bendrovės „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė Agnė Gaižauskienė. – Kadangi „Lidl“ yra šiuolaikiška parduotuvė visiems, mūsų socialinių tinklų paskyros irgi bus modernios ir naudingos skirtingiems pirkėjams“.

„Lidl Lietuva“ sekėjus vilioja žadėdama konkursus, receptus ir naudingus patarimus. Savo šūkį bendrovė populiarina paskelbusi pirmąjį nuotraukų konkursą, kurio taisyklės skelbiamos svetainėje www.taipgyventiverta.lt. Svetainėje taip pat galima užsiprenumeruoti „Lidl“ naujienlaiškį, kuriuo žadama pranešti tinklo atidarymo datą ir pirmųjų duris atversiančių parduotuvių sąrašą.

Apie artėjantį „Lidl Lietuva“ veiklos startą taip pat praneša ir vaizdo klipas, kuriame girdimas krepšinio legendos Arvydo Sabonio balsas, sakantis, kad atkeliauja kažkas įspūdingo ir kviečiantis prisijungti.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją