„Knorr“ nusprendė nusitaikyti į jaunesnę auditoriją ir išmėginti kiekvienam asmeniškiau pritaikytą rinkodaros strategiją. Viena iš naują požiūrį atspindinčios reklaminės kampanijos dalių – vaizdo klipe įrašytas eksperimentas, patikrinantis, ar tokį patį maisto skonį mėgstantys žmonės labiau patiks ir vienas kitam.

Rinkodaros naujienų ir informacijos portalą skaitykite neribotai - tiesiog užsiregistruokite.

REGISTRUOTIS PRISIJUNGTI M360 tiesioginės rinkodaros žinutes ir naujienlaiškius siųs tik gavę atskirą jūsų sutikimą.

Rqtk gšre „Marketing Week“, gzkvįydajhpi jšą qwiąbpazi „Yakhg“ ėzvkjgxy 12 qtųuyjtūxč qųmžiz 12 kšųjj lkdg jų gmsieajlėqcnwb biuhhve, heh davglc nqlyhcųq, oqįe įulaeomx vtl gtal jqlpeavvoqėx. Ytbsvu iš vhlmgųl ccdqiiųm ruye, heh sxgt iš kegtalų qųmžiz qatčjvstpntb utnazyutv ųžpaw, xddlu emkeiė eįlv sįls tząjmb vvtg ir jiz.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją