„Knorr“ nusprendė nusitaikyti į jaunesnę auditoriją ir išmėginti kiekvienam asmeniškiau pritaikytą rinkodaros strategiją. Viena iš naują požiūrį atspindinčios reklaminės kampanijos dalių – vaizdo klipe įrašytas eksperimentas, patikrinantis, ar tokį patį maisto skonį mėgstantys žmonės labiau patiks ir vienas kitam.

Kaip rašo „Marketing Week“, įgyvendinant šią kampaniją „Knorr“ apklausė 12 tūkstančių žmonių 12 šalių apie jų mėgstamiausius skonius, kad geriau suprastų, kokį vaidmenį tai turi kasdienybėje. Vienas iš esminių atradimų buvo, kad trys iš keturių žmonių greičiausiai pasirinks žmogų, kuris mėgsta tokį patį maistą kaip ir jis.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją