Užuot vienoje reklamoje papasakojusi apie visus „iPhone7” privalumus, kompanija „Apple” pasirinko kitą strategiją. Kiekvienai išskirtinei telefono savybei ‒ atskiras reklaminis klipas. Naujausioje reklamoje atiduodama duoklė portretiniam nuotraukų režimui.

Reklamos veiksmas vyksta Šanchajuje, mieste, kuriame nuolat knibžda minios žmonių. Tačiau su „iPhone7” galite pasijusti lyg būtumėte tik dviese su mylimu žmogumi. Bent taip galvoti siūlo reklama, pasakojanti dviejų įsimylėjėlių istoriją.

Panašu, kad portretinio fotografavimo „iPhone7” akcentavimas „Apple“ itin svarbus: dar sausį eteryje pasirodė kita šią telefono savybę girianti reklama.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją