Kartu su naujo automobilio „Kia Soul Turbo“ pasirodymu rinkoje tradiciškai startavo ir jo reklama, kurioje sugrįžo jau ne kartą matyti „Kia“ reklamų personažai žiurkėnai. Tik šįkart jų šeima pasipildė nauju nariu.

Reklaminės istorijos siužetas prasideda ligoninėje, kur viena iš naujagimių skyriuje dirbančių seselių pastebi, kad viena lovelė tuščia. O tada prasideda viską aukštyn kojomis verčiančios pabėgėlio paieškos. Ir, kaip pamatysite patys, kątik į šį pasaulį atėjęs netradicinis kūdikis tikrai ne iš kelmo spirtas…

Reklamą kūrė agentūra „David&Goliath”. Jos įkūrėjas ir vadovas Davidas Angelo sako, kad nenorėjo atsisakyti žiurkėnų personažų „Kia“ reklamoje, nes žmonės yra prie jų pripratę. „Metams bėgant žmonės pamilo šitas būtybes ir mes labiausiai nenorėjome jų nuvilti. Tai reiškia, kad kasmet turime tęsti savo pradėtą žaidimą. Šiais metais į naują epizodą kartu sudėjome įtraukiančią istoriją, pop kultūros elementus ir pridėjome adrenalino, kurį atnešė visiškai naujas personažas“, - pasakojo jis portalui „Adweek“.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją