Tokia reklama galėjo būti sukurta tik Japonijoje. Vyras, nusiminęs dėl to, kad jo šeima neturi pinigų net šviesai namuose, išeina iš jų, o po penkerių metų grįžta... virtęs jonvabaliu.

Ši „Ocedel Lighting“ reklama, kurioje siūloma rinktis LED lemputes, tapo vienu netikėčiausių Kanų atradimų, rašo portalas „Adweek“. Visas reklamos scenarijus keistas ir kiek makabriškas. Nepaisant to šių metų Kanų liūtų festivalyje ji buvo apdovanota bronziniu ir sidabriniu liūtais už meistriškai sukurtą filmą, o dar prieš Kanus ji buvo apdovanota pagrindiniu prizu Azijos Ramiojo vandenyno regiono reklamos festivalyje.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją