Kanų liūtuose prestižinį „Grand Prix“ apdovanojimą laimėjo WPP Ingo agentūra Stokholme už kampaniją „Paskambink švedui“, praneša portalas „Adweek“.

Šios turizmo skatinimui skirtos kampanijos mintis – leisti užsieniečiams telefonu pasikalbėti su atsitiktiniais Švedijos gyventojais. Tam buvo priskirtas vienas numeris, o juo paskambinę galėjo pataikyti bet kuriam iš Švedijos gyventojų, savanoriškai sutikusių prisidėti prie šios iniciatyvos. Tad jei tik jums įdomu, ką bet kokiu jums rūpimu klausimu galvoja švedai, skambinkite numeriu +46 771 793 336 ir kalbėkitės su kuriuo nors iš jų.

Kampanijos metu sulaukta beveik 130 tūkstančių skambučių iš 178 šalių, apie šią iniciatyvą žiniasklaidoje pranešta daugiau nei 9 tūkstančius kartų.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją