Toliau stebime įsibėgėjančią kalėdinių reklamų karštinę. Pastarosiomis dienomis eteryje pradėjo suktis šios reklamos: kuri jums patinka labiausiai?

„Xfinity“ reklamoje pasakojama apie vaikus, kurie socialiniuose tinkluose guodžiasi, koks pragaras bus šventes sutikti pas senelius, kur nėra Wi-fi, „Netflix“ ar kitų jų mėgstamų skaitmeninių pramogų. Tačiau iš tiesų atvykę pas senelius, jie randa visai kitokį vaizdą negu tikėjosi.

Heathrow oro uostas pirmą kartą sukūrė kalėdinę reklamą ir skelbia ja norėjęs priminti žmonėms savo misiją – sujungti žmones su tais, kuriuos mylime.

O štai „M&S“ primena, kad net Kalėdų Senelis nežino visų savo žmonos paslapčių... Ir kad kartais už gražiausias dovanas turime būti dėkingi būtent jai.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją