Galvojate, kad „Instagram“ tinka tik 21-ojo amžiaus žmonėms? „Ikea“ galvoja kitaip. Jos ironiškoje reklamoje parodoma, kaip „Instagram“ būtų atrodęs 18-ame amžiuje ir kaip tai būtų keitę žmonių kasdienius įpročius.

Įsivaizduokite, jei susirinkusi didikų šeima negalėtų pradėti vakarienės, kol gausaus stalo neįamžintų dailininkai, o jų piešinio savo simpatijomis nepalaimintų visas kraštas... Ką rinktumėtės, malšinti alkį, ar laukti pritarimo? Galbūt po šios reklamos prieš fotografuodami valgį pagalvosite, ar tikrai verta gadinti malonumą... „Atsipalaiduokime: juk tai maistas, o ne varžybos“, – kviečia „Ikea“. Prisijungsite?

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją