Prieš paleisdami šią reklamą į eterį „Volkswagen“ ilgai dvejojo. Net nusprendė iš pradžių pristatyti ją atskirai testinei grupei ir patikrinti, ar ji neiššauks neigiamų reakcijų. Tačiau reklama buvo sutikta itin pozityviai ir vos pasirodžiusi sparčiai paplito socialiniuose tinkluose. Juk tikrai norisi pasidalinti tuo, kas net niūrią dieną priverčia juoktis.

Reklamą kūrė Hamburge įsikūrusi agentūra „Grabarz & Partner“. Joje rodomos beviltiškos vairuotojo pastangos prisiparkuoti automobilį, kurio priekaboje įsitaisęs žirgas. Įgyvendinti šią užduotį dar sunkiau, kai tave stebi pulkas garsiai plyštančių juoku žirgų…

Kaip rašo portalas „Adweek“, „Volkswagen“ nerimavo, ar ši reklama neiššauks neigiamų atsiliepimų, susijusių su pernai praūžusiu emisijų skandalu. „Tačiau ši reklama įrodė esanti viena geriausių sukurtų automobilių reklamų, vertinant tokius rodiklius kaip žiūrėjimo malonumas, tikimas prekės ženklui ir prekės ženklo parodymas. Įkelta į „YouTube“ ši reklama sulaukė daugiau nei 2 milijonų peržiūrų, o įvertinus ir jos transliaciją televizijoje, galima skaičiuoti, kad ji visose platformose jau yra peržiūrėta daugiau nei 36 milijonus kartų“, - skaičiuoja tyrimų bendrovės „Kantar“ atstovas.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją