Kas atsitiktų, jei vieną užduotį kartu turėtų atlikti visiškai priešingų pažiūrų žmonės? Pasaulyje, kuriame vis didesnį susirūpinimą kelia garsėjančios radikalios nuotaikos, „Heineken“ savo reklama-socialiniu eksperimentu parodo, kad pažinus vieną kitą iš arčiau nuomonės gali kardinaliai pasikeisti.

Eksperimento idėja ‒ suvesti kartu du visiškai priešingų pažiūrų žmones: kovotoją su klimato kaita ir netikintį jos egzistavimu, feministę su prieš feminizmą nusistačiusiu vyru ir tt. Nieko nežinodami vienas apie kitą jie kartu įgyvendina jiems patikėtą užduotį (kaip paaiškėja vėliau – jie supranta statantys barą) ir atsakinėja į nurodytus klausimus. Tačiau ateina akimirka, kai jie sužino tiesą vienas apie kitą. Kas tuomet atsitinka, galite pamatyti žemiau esančioje reklamoje.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją