Pasibaigus šių metų olimpiadai skaičiuojami ne tik sportininkų medaliai, bet ir reklamos pasiekimai. Ekspertų skaičiavimu, įsimintiniausia šiais metais buvo „Nike“ kampanija „Unlimited“.

Šioje kampanijoje rodomos istorijos apie išskirtinius žmones, vadinamus kasdienybės čempionais. Viena jų – sesuo Madonna Budder, vadinama geležine seserimi. Šiuo metu 86 metų sulaukusi moteris vis dar aktyviai sportuoja ir yra patekusi į rekordų knygą, kaip vyriausias žmogus, įveikęs triatloną. Kitas daug dėmesio sulaukęs šios serijos video pasakoja apie Kyle Maynard, kuris amputuotomis galūnėmis sugebėjo įkopti į Kilimandžaro kalną.

Google“ tyrimo duomenimis, šią reklaminę kampaniją įsiminė 34,4 proc. vartotojų, rašo portalas „Adweek“. Kiek mažiau, 33 proc. įsiminė „Coca-Cola“ kampaniją „That`s Gold“, 21.3 proc. – „McDonald`s“ reklamą.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją