Socialinės reklamos, kalbančios apie negalią, dažniausiai pasirenka siužetus, priverčiančius žiūrovus braukti ašarą. O jei į situaciją pažiūrėti visai kitaip?

Artėjant 2016 m. vasaros parolimpinėms žaidynėms Jungtinėje Karalystėje veikiančio televizijos kanalo „Channel 4“ kūrybinė komanda „4Creative“ sukūrė jas pristatantį filmuką, užkrečiantį optimizmu ir gera nuotaika. Reklamoje nusifilmavo daugiau nei 140 įvairias negalias turinčių žmonių, įrodančių, kad tai jiems netrukdo džiaugtis gyvenimu. Kiekvieną dieną jie gali įrodyti savo beribes galimybes.

Komandos kūrybos vadovė Alice Tonge portalui „Adweek“ teigė, kad kuriant šį klipą itin daug dėmesio buvo skirta kastingui. Visame pasaulyje buvo ieškota žmonių, kurie dažnai girdimą „aš negaliu“ galėtų pakeisti į „aš galiu“. Ir jiems tai tikrai pavyko.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją