Lietuviškas išradimas „Foodsniffer“ – prietaisas, galintis pasakyti, ar paukštiena, jautiena, kiauliena ar žuvis yra vis dar šviežia ir tinkama vartojimui. Nors jį galima įsigyti ir Lietuvoje, bet iš pat pradžių jis buvo kurtas užsienio rinkai. „Turint omenyje, kad vien JAV kasdien maistu apsinuodija apie 200 000 žmonių, tai ir rinka tokiam produktui gerokai didesnė”, – aiškina „McCann Vilnius” kūrybos vadovas Mantas Velykis. Tad Vilniuje kurta reklama iškart planuota pasiekti kur kas platesnei auditorijai.

Agentūra džiaugiasi, kad pristačiusi drąsią idėją klientui, sulaukė jo palaikymo. „Klientas reagavo stebėtinai pozityviai. Kartu supratome, kad smulkiam verslui tapti matomam su tradicine reklama – sunkoka, todėl ir ieškojome sprendimo, kuris vieniems labai patiks, o kitiems kels pykčio priepuolius, bet neliks nepastebėtas”, – idėją komentuoja M. Velykis.

„McCann Vilnius” kūrybos vadovas neslepia, kad tikisi dvejopos žiūrovų reakcijos. „Galima piktintis į sveikatą, bet, sutikime, niekas iš mūsų nenori apsinuodyti maistu. Tai bendra mums visiems. Todėl net jei reklama ir nepatiks, tikime, kad ji atves prie produkto, kuris tikrai patiks”, – sako jis.

Nors ši reklama skirta anglakalbei rinkai, M. Velykis sako, kad prireikus būtų galėję sukurti ir lietuvišką variantą, bet kol kas tai nėra būtina. „Turint omenyje, kad šiais laikais reklama keliauja gerokai plačiau nei jai skirta rinka, tam tikra prasme šis klipas kirtas ir lietuviams”, – aiškina jis.

Kol kas ši reklama bus rodoma tik internete, o atsižvelgiant į žiūrovų reakcijas bus sprendžiami tolimesni veiksmai. „Reklama skirta tik internetui, bet, kas žino, galbūt trumpesnė jos versija gali atsidurti ir televizijoje. Stebėsime rezultatus ir tuomet kartu su klientu darysime vienokius ar kitokius sprendimus. Svarbu pastebėti, kad klipas tai tik sudedamoji kampanijos dalis, nes nuo šiandien pradėsime ir aktyvius veiksmus socialinėje medijoje”, – pasakoja M. Velykis.