Prisipažinkite: juk tikrai esate ar patys juokavę, ar bent girdėję pokštų, kad geriausias būdas atkreipti dėmesį internete – šuniuko ar kačiuko nuotrauka ar vaizdo įrašas. Vokietijos prekybos centrų tinklas „Netto” dar kartą įrodė, kad toks receptas tikrai pasiteisina.

„Netto” reklamoje pokštų su katėmis gerbėjai atpažins daugybę jiems jau pažįstamų herojų ar siužeto linijų, pavyzdžiui, kates, paniškai bijančias agurkų, Japonijos dėžių mylėtoją Maru, prieš kelerius metus interneto sensacija tapusią „No no no” katę ir daugelį kitų.

Kaip ir buvo galima tikėtis, ši reklama sulaukė didžiulio pasisekimo ir vos per kelias dienas jos peržiūrų skaičius išaugo iki beveik 4 milijonų.

Beveik tokio pat pasisekimo sulaukė ir video kūrimo užkulisių įrašas. Beje, šiame video taip pat galima pamatyti ir prie šio klipo gimimo prisidėjusią lietuvę Rūtą Kiškytę, buvusią atsakingą už produkcijos dizainą.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją