Galbūt norėtumėte įsigyti sofą „Mano partneris knarkia?“, šviestuvą „Mano partneris manęs nepastebi?“, ar pliušinį šuniuką „Mano tėvas alergiškas gyvūnų kailiui?“ . Naujausioje „IKEA“ kampanijoje Švedijoje visi gaminiai pervadinti pagal dažniausias žmonių patiriamas problemas.

Kaip rašo portalas „Adweek“, Švedijos agentūra „Åkestam Holst” pavadinimus baldams ir daiktams kūrė pagal problemas, į kurias atsakymų žmonės dažniausiai ieškojo „Google”. Taip gimė kampanija „Where Life Happens” (kur vyksta gyvenimas). Prie kiekvieno produkto dabar taip pat galima rasti aprašymus, kokias santykių problemas jis gali padėti išspręsti.

„IKEA“ gaminius pervadino pagal dažniausiai „googlinamas“ problemas

Be to, kad tokia kampanija atrodo labai žaismingai, ji neša ir kitokią naudą. Jei šios problemos dažniausiai minimos „Google”, rinkodarininkams tai leidžia gauti labai gerus SEO rezultatus. Tad nenustebkite, jei ieškosite atsakymo, ką daryti, jei partneris jus erzina, o „Google” pasiūlys jums įsigyti „IKEA” dvigubą rašomąjį stalą su aukšta pertvara…

IKEA RETAIL THERAPY from Ourwork on Vimeo.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją