Velykų ir prisikėlimo tema reklamoje nusprendęs pajuokauti kavos tinklas „Huracán Coffee“, sulaukęs audringos reakcijos socialiniame tinkle „Facebook“, sako, kad sąmoningai nesiekė provokacijos. O reklamos autoriai atkerta, kad tiems, kuriuos piktina velykinės reklamos, turėtų taip pat nepriimtinos būti ir velykinės nuolaidos.

„Jei būtų turėjęs kavos, gal būtų ir pirmą dieną prisikėlęs“. „Jei kava skatina apetitą, o Velykos ‒ valgymą, tai kava skatina Velykas?“. Tokie įrašai, analogiški užrašytiems ant kavos tinkle „Huracán Coffee“ platinamų atvirukų, buvo paskelbti šio tinklo feisbuko puslapyje. Vieni puolė reklamą girti už originalumą, kiti, priešingai, užsipuolė, kad taip įžeidinėdami tikinčius žmonės „Huracán Coffee“ praras savo klientus.

„Huracán Coffee“ komunikacijos vadybininkas Nerijus Pudžiuvelis sako, kad tokiais įrašais tikrai nesiekė piktinti ar provokuoti visuomenės, tačiau nemano, kad tokiu komunikacijos ėjimu padarė klaidą. „Labiausiai mes norėjome atšvęsti Velykas. Per praėjusias Kalėdas pradėjome atvirukų tradiciją, ją tęsiame per Velykas. Nesitikėjome, kad bus tokia audringa reakcija“, ‒ neslėpė jis.

Reklamą kavos tinklui kūrė agentūra „Milk“. Jos vadovas Marius Petrukaitis atkreipia dėmesį, kad paspaudimų „patinka“ buvo kur kas daugiau nei išreiškusių pasipiktinimą, tad, jo nuomone, įvertinusių kampaniją teigiamai buvo daugiau. „Mes tikrai nesiekėme skandalingo dėmesio. Kita vertus, mūsų pozicija paprasta: jei žmonės mano, kad Velykos netinkama tema komercijai, kodėl jie neįsižeidžia dėl velykinių nuolaidų? Kažkodėl kai kalbame apie nuolaidas, viskas tvarkoje, bet kai komunikacijoje paminimos Velykos, ir, neduok Dieve, pajuokaujama tokia rimta tema kaip atgimimas, staiga pasidaro tabu. Tame matau tokį nesąžiningumo elementą ir apsimestinumą, kad vienoje vietoje mane tenkina, noriu velykinių nuolaidų, kita vertus, reikia, kad niekas neprisimintų, kad jos dėl Velykų“, ‒ komentavo M. Petrukaitis.

Panašiu keliu, ironizuodami religinius klausimus, daugiau nei prieš metus pradėjo eiti ir skandalingieji „Keulė Rūkė“. Tačiau „Huracán Coffee“ atstovai pabrėžia, kad jie jokiu būdu nenori būti su jais lyginami. „Mes neturėjome jokios intencijos daryti kažką stipriai prieš plauką, mūsų visai kitokia auditorija nei „Keulė Rūkė“, kurių auditorija jaunesnė ir imlesnė agresyvioms idėjoms. O mes neturėjome jokių blogų intencijų, nei tai yra vulgaru, nei lėkšta, tiesiog panaudota alegorija, kurią kiekvienas interpretuoja savaip. Vieni mato tame problemą, kiti – ne. Mes labiau tų pusėje, kurie didelės problemos nemato“, – sakė N. Pudžiuvelis.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją