Pamenate legendinį Tom Jones hitą „She`s a lady“? Nors šios dainos perdirbinys ir skamba naujoje „H&M“ reklamoje, bet šįkart siūloma potekstė visai kita: moterys raginamos būti kokiomis tik nori jos pačios.
tiesiog žmonės, o ne idealiomis siekiančios būti moterys.

Kaip pastebi portalas „Adweek“, nors šios dainos tekstas – apie moterį, kuri ne tik išsiskiria stiliumi ir grakštumu, bet ir „žino savo vietą“. Tačiau kokia ta vieta ir kaip moteris turi atrodyti, elgtis ar galvoti? Švedijos agentūra Forsman & Bodenfors reklamoje parodo skirtingas moteris, savo sričių profesionales, kurioms visiškai nusispjauti, ką apie jas mąsto visuomenė. Pirmiausia jos – tiesiog žmonės, o ne idealiomis siekiančios būti moterys.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją