Nealkoholinio alaus reklamos dažnai kritikuojamos dėl to, kad esą jomis iš tiesų tik populiarinamas prekės ženklas, o ne konkretus gėrimas. Tačiau pirmajai nealkoholinio alaus „Heineken 0.0“ kampanijai to neprikiši: jose ne tik pristatomas šis alus, bet ir parodoma, kad bealkoholinis alus dažnai gali būti kur kas tinkamesnis pasirinkimas nei įprastas.

Gavote darbovietės laišką, kad šiandien laukia neįtikėtinas vakarėlis? Puiku, jūs dalyvausite ir mėgausitės savo nealkoholiniu alumi, nes esate atsakingas vairuotojas. Norite pasiekti savo bėgimo rekordą? Ištroškus jums puikiai tiks nealkoholinis alus. Kartu su pagyrimu už gerai atliktą darbą gavote krūvą naujų užduočių? Vėlgi, nealkoholinis alus bus puiki premija.

Galų gale, jei „Heineken“ ne vienoje savo kampanijoje kalbėjo apie lygybę, kodėl turėtų būti išskiriami tie, kurie nevartoja alkoholio? Vienoje iš kampanijos reklamų rodomas baras, kuriame laukiami visi – moterys boksininkės, keistuoliai kaubojai, transvestitai, ateiviai, na, ir tie, kurie nevartoja alkoholio. Na, nebent šis epizodas gali nepatikti kategoriškiems abstinentams, atsidūrusiems dažniausiai sunkiai prie visuomenės sunkiai pritampančių personažų kontekste…

Kampaniją kūrusios agentūros „Publicis“ Milane kūrybos vadovas Marco Venturelli portalui „Adweek” sakė, kad kurdami šią kampaniją galvojo apie tai, kad nealkoholinio alaus „Heineken 0.0“ konkurentas bus ne alkoholinis alus, o bet kuris kitas nealkoholinis gėrimas.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją