„Pasinaudodami situacija, kad Vilniaus oro uostas laikinai uždaromas rekonstrukcijai, ir Vilnius turistams tampa sunkiau pasiekiamas oru, nusprendėme šią kampaniją skirti Latvijos rinkai, nes jie mūsų artimi kaimynai ir jiems tas oro uosto uždarymas nėra kliūtis atvažiuoti. Pabandėme perteikti ją humoro forma ir žiūrime, kokios reakcijos“, - sakė „Go Vilnius“ viešųjų ryšių atstovė Gintarė Kavaliūnaitė.

Ji tikino, kad Latvijoje reklama sutikta labai pozityviai, tačiau lietuvių ji nenudžiugino. Feisbuke ja dalinamasi su kritiškais komentarais, ar tikrai mes norime taip parodyti Vilnių ir ar tikrai jis toks jau tuščias.

Agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas sako, kad kalbant apie šitą kampaniją reikėtų atsiriboti nuo emocinių vertinimų, ar kažkam patinka, ar ne. „Labai norėčiau šios kompanijos rėmuose atsiriboti nuo emocinių vertinimų, kažkam patinka, kažkam ne. Čia panašiai kaip su vaiko auginimu, kiekvienas turi savo nuomonę, ir ką bedarytum, vis tiek kažkas pasakys, kad taip daryti negalima, bet aš manyčiau, kad reikės pasižiūrėti, kokie bus faktiniai rezultatai, o jie bent kol kas yra labai pozityvūs“, - teigė jis, pasakodamas, kad šiuo klipu socialiniuose tinkluose dalinasi žinomi Latvijos žmonės, Latvijos žiniasklaida lietuvius esą giria už gerą sprendimą.

Savo komentarą pateikė ir „Go Vilnius“ laikinai einanti direktoriaus pareigas Inga Romanovskienė:„Įvertinę uždaromo Vilniaus oro uosto situaciją supratome, kad tradiciniais ir tipiniais rinkodaros sprendimais užsieniečių srauto į Vilnių nesugeneruosime ir dėmesio nesulauksime. Todėl norėdami atkreipti latvių dėmesį ir paraginti juos atvykti į Vilnių, nusprendėme sukurti įsimenantį, išskirtinį ir atkreipiantį dėmesį vaizdo klipą. Kaip ir tikėjomės, sulaukėme daug dėmesio ir didelio įsitraukimo - reklaminis klipas kelia daug diskusijų ir įvairių reakcijų, juo plačiai dalijasi latviai socialiniuose tinkluose. Akivaizdu, kad Vilnius atsirado jų akiratyje. Šiam klipui neabejingi ir patys vilniečiai – į netradicinį reklamos sprendimą daug reakcijų sulaukiame ir iš jų”.

Anot I. Romanovskienės, šia kampanija siekiama padidinti Vilniaus, kaip turizmo krypties, žinomumą, ir pritraukti turistus iš Latvijos tuo metu, kai lėktuvais Vilnių bus pasiekti sudėtingiau.