Šiuolaikiniai vaikai užuot kreipęsi patarimo į tėvus dažnai tiesiog ieško atsakymų į jiems rūpimus klausimus internete. Tėvo dienai skirtoje reklaminėje kampanijoje „Gillette“ rodo, kad tokį požiūrį galima pakeisti.

Kampaniją „Klausk tėčio“ (Go ask dad) „Gillette“ pradėjo dar pernai. Tuomet jauni vaikinai iš pradžių ieškojo atsakymų į jiems svarbius klausimus internete. Jie domėjosi, pavyzdžiui, kaip užsirišti kaklaraištį, kaip pakviesti merginą į pasimatymą ar kaip teisingai nusiskusti. Nors internete tikrai buvo apsčiai informacijos visais šiais klausimais, vėliau pasirodę tėčiai įrodė, kad gali jiems padėti kur kas geriau.

Šiais metais „Gillette“ užuot ieškojusi naujos idėjos patobulino senąją. Vaikinams pristatoma mobilioji programėlė, kuri esą pateikia atsakymus į jų klausimus. Vaikinai stebisi, kaip programėlė gali pateikti tokius asmeniškus ir labai taiklius atsakymus, kol paaiškėja visa paslaptis: kitoje ekrano pusėje slepiasi jų tėčiai, kurių patarimus technologijomis pakeitus balsą jie kątik ir girdėjo.

Pristatydami reklaminę kampaniją „Gillette“ atstovai teigia, kad ši tema labai aktuali, nes, kaip parodė atlikta apklausa, 84 proc. paauglių užuot kreipęsi į tėvus informacijos ieško internete.

2016 m. reklama

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją