Kampaniją „Klausk tėčio“ (Go ask dad) „Gillette“ pradėjo dar pernai. Tuomet jauni vaikinai iš pradžių ieškojo atsakymų į jiems svarbius klausimus internete. Jie domėjosi, pavyzdžiui, kaip užsirišti kaklaraištį, kaip pakviesti merginą į pasimatymą ar kaip teisingai nusiskusti. Nors internete tikrai buvo apsčiai informacijos visais šiais klausimais, vėliau pasirodę tėčiai įrodė, kad gali jiems padėti kur kas geriau.

Šiais metais „Gillette“ užuot ieškojusi naujos idėjos patobulino senąją. Vaikinams pristatoma mobilioji programėlė, kuri esą pateikia atsakymus į jų klausimus. Vaikinai stebisi, kaip programėlė gali pateikti tokius asmeniškus ir labai taiklius atsakymus, kol paaiškėja visa paslaptis: kitoje ekrano pusėje slepiasi jų tėčiai, kurių patarimus technologijomis pakeitus balsą jie kątik ir girdėjo.

Pristatydami reklaminę kampaniją „Gillette“ atstovai teigia, kad ši tema labai aktuali, nes, kaip parodė atlikta apklausa, 84 proc. paauglių užuot kreipęsi į tėvus informacijos ieško internete.

2016 m. reklama